سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخزن اسید-قیمت مخزن اسید

 

مخزن اسید:

در سال‌های اخیر، شرکت‌های صنعتی، کشاورزی و شیمیایی بیشتریی مخزن اسید را برای نگهداری اسید سولفوریک و سایر مواد شیمیایی تهاجمی ساخته شده از HDPE   (پلی اتیلن کم فشار) و PP (پلی پروپیلن) ازساخته می شوند. این مواد نه تنها از نظر شیمیایی خنثی هستند، بلکه دارای حاشیه ایمنی زیادی هستند و عمر مفید بالایی دارند.اگر پروژه مخزن اسید فراتر از پارامترهای قابل حمل باشد یا هزینه حمل مخزن تمام شده به طور موجه بالا نباشد، شرکت پایپ ایران آماده تحویل کلیه تجهیزات مورد نیاز به تاسیسات و ساخت این مخزن یا مخزن به صورت محلی (در هر مکانی) است. مخزن اسید سفارشی با حجم تا 60 متر مکعب را از مواد پلیمری مقاوم در برابر شیمیایی (PP پلی پروپیلن، پلی اتیلن پلی اتیلن، طراحی می شود که برای نگهداری اسیدها (کلریدریک، سولفوریک، فسفریک و غیره) و مواد قلیایی ایده آل هستند. . چنین مخزنی برای نگهداری، تهیه و اندازه گیری مایعات خورنده، اسیدها و قلیاها با کلاس خطر بالا مناسب هستند.بسته به نیاز شما، ما مخزن اسید از نوع عمودی یا افقی، برای قرار دادن در سطح زمین یا زیرزمین، دریچه ها، لوله های انشعاب، خطوط لوله، خروجی ها، لولاها، دریچه های قطع، همزن، لولا، مواد شیمیایی را تکمیل خواهیم کرد. شیرهای مقاوم، ابزار اندازه گیری، نظارت و تنظیم سطح این مایعات،مخزن افقی اسیدها و قلیاها با حجم 50 متر مکعب برای ذخیره و حمل و نقل مایعات تهاجمی طراحی شده است. این ظرف از پلی پروپیلن یا فایبرگلاس ساخته شده است،مواد بادوام سازگار با محیط زیست با تعدادی خواص منحصر به فرد. تانک های ما برای رسانه های تهاجمی دارای مزایای زیر هستند:از نظر شیمیایی خنثی، با محتویات واکنش نشان ندهید.مهر و موم شده و قابل اعتماد؛راحت برای کار؛ایمن برای محیط زیست و..می باشند.مخزن اسید و قلیا با حجم 50 متر مکعب در صنایع شیمیایی، فلزکاری و صنایع سنگین کاربرد فراوانی دارند. تولید مخزن مخزن اسید به خواسته مشتری قابل تغییر است. ما همیشه آماده هستیم تا طبق نقشه های شما ظرف بسازیم. ما همچنین می توانیم مخزن اسید را با توجه به نیازهای فردی به تجهیزات اضافی مجهز کنیم.شما می توانید یک مخزن اسید 50 متر مکعبی برای اسید و قلیایی را با قیمت مقرون به صرفه تهیه نمایدد.مخزن اسید تضمین محصولات با کیفیت بالا؛قیمت مناسب برای مخزن اسید ؛راه حل های فنی به طور خاص برای نیازهای شما از ویژگی های مخزن اسید می باشد.

اشنایی بیشتر با مخزن اسید:

مخزن اسید مقاوم در برابر مواد شیمیایی برای جمع آوری، ذخیره سازی و مشارکت در فرآیندهای تولید انواع مواد شیمیایی تهاجمی مانند اسید، قلیایی، الکل، نمک، فرآورده های نفتی، محیط متغیر pH و سایر مایعات تهاجمی طراحی شده اند.مخزن اسید ساخته شده از پلی اتیلن و پلی پروپیلن را مورد توجه شما قرار می دهیم. مخازن مقاوم در برابر اسید برای نگهداری و حمل و نقل انواع مواد تهاجمی باید از مواد مقاوم در برابر سایش و بادوام ساخته شوند. شرکت سیتی پروجکت خرید مخازن اسید سولفوریک یا کلریدریک را پیشنهاد می کند که طبق دستور مشتری ساخته شده اند.

کاربرد مخزن اسید:

تصفیه فاضلاب کارگاهی

تخلیه الکترولیت های زباله

ذخیره و حمل و نقل اسید هیدروکلریک غلیظ

ذخیره و حمل و نقل اسید سولفوریک غلیظ

ذخیره سازی مواد قلیایی، معرف ها و غیره

در تولید مخزن اسید بسته به غلظت و دمای ماده از مواد استفاده می شود.

انواع مخزن اسید:

امروزه امکان تولید مخزن اسید برای نگهداری اسیدها در اندازه ها و پیکربندی های مختلف وجود دارد که برای استفاده در شرایط مختلف صنعتی در نظر گرفته شده است.در صنایع شیمیایی از آن ها برای نگهداری و حمل و نقل مواد تهاجمی مانند قلیاها، اسیدها، معرف ها و غیره استفاده می شود. در نتیجه مخزن اسید نه تنها باید در برابر اثرات محیط های تهاجمی و دما مقاوم باشند، بلکه باید آن ها را نیز مقاوم کنند. همچنین باید عملکردهای محافظتی را انجام دهد: سفتی، مقاومت در برابر سایش، ایمنی، هم برای زندگی و سلامت انسان و هم برای محیط زیست.مخزن اسید پلی پروپیلن و پلی اتیلن ارزان تر از فولاد ضد زنگ هستند، اما از نظر استحکام و سایر مشخصات مکانیکی مهم قابل مقایسه هستند. پلی اتیلن بیشترین مقاومت را در برابر قلیایی ها و اسیدهای آلی دارد و پلی پروپیلن PP در برابر اسیدها و قلیاهای مختلف از جمله اسیدهای سرد شده و گرم شده بیشترین مقاومت را دارد. همه این مخازن و بسیاری دیگر از مخازن مقاوم در برابر مواد شیمیایی را می توان بسته به هدف اصلی برای ذخیره سازی در داخل یا خارج از منزل و همچنین برای حمل و نقل استفاده کرد.

مزایا مخزن اسید:

اگر تصمیم دارید مخزن اسید مخصوص آفت کش ها (علف کش ها، قارچ کش ها، حشره کش ها و ...)، محلول های قلیایی یا اسیدی را به ما سفارش دهید، مزایای شما چند برابر و همه کاره خواهد بود. هر یک از مشتریان ما تضمین شده است:

ساخت مخزن اسید با توجه به ابعاد فردی، بر اساس نقشه ها، نمونه ها یا طرح ها.

با در نظر گرفتن تمام ویژگی های عملیات،ترکیب و نوع مایعات، دما و چگالی، شرایط قرارگیری، امکانات حمل و نقل.

مخزن اسید تمام استانداردها، الزامات ایمنی و حفاظت از محیط زیست را برآورده می کند.

تجهیزات فن آوری کامل مخزن اسید ،از سوراخ های نصب و گهواره ها تا درب های مهر و موم شده و لوله های شاخه.

ابعاد کلی ظرف و ظرفیت داخلی (حجم مفید)

برای چه ماده ای یک مخزن مورد نیاز است ؛اجزای محلول.

قوام، چگالی و دمای کاری ماده

شرایط نگهداری، در فضای باز، داخل ساختمان

زمینی، زیرزمینی، حمل و نقل.

 پلیمرها و فناوری های مورد استفاده در تولید مخزن اسید مدت هاست کارایی و صرفه جویی خود را ثابت کرده اند. هنگام سفارش مخزن اسید پلی اتیلن و..مقاوم در برابر مواد شیمیایی از ما، راه حل های اثبات شده ای دریافت می کنید.

در ساخت مخزن اسید ، استفاده از پلاستیک (PP، PE، PVC و غیره) مصلحت و قابل اعتمادتر است.

مقاوم در برابر خوردگی و سایش

مقاوم در برابر دما

مقاوم در برابر محیط های شیمیایی

مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

به طور قابل توجهی سبک تر و از نظر الکتریکی خنثی است.

سازگار با محیط زیست.

عمر سرویس بیش از 30 سال.

عوامل موثر در انتخاب مخزن اسید:

غلظت مواد

حداکثر دما

بیشترین

ساخت مخزن اسید:

مخزن اسید مقاوم در برابر مواد شیمیایی برای اسیدها و محیط های خورنده توسط دستگاه سیم پیچ پیوسته ساخته می شوند.مواد مخزن اسید به صورت جداگانه انتخاب می شود، بر اساس:

نوع مایع

دمای کاری محیط

محدوده دمای محی

اجرا

محدوده مخزن اسید شامل گزینه های تولید در فضای باز (زیرزمینی و بالای زمینی) و داخلی است. عایق کاری و تجهیزات گرمایشی امکان پذیر است.

گزینه های ساخت و ساز:

اجرای داخلی مخزن اسید شیمیایی بر اساس پروژه مشتری انجام می شود. پرکاربردترین گزینه‌ها: پارتیشن‌های مرطوب‌کننده موج، دریچه‌های بارگیری و تخلیه مواد و نگهداری، رنده‌های مختلف، نازل‌ها، تکیه‌گاه‌ها، راهنماها، کف و دریچه‌های توری یا مسطح و غیره.مخزن اسید مواد شیمیایی بسته به نیاز مشتری می توانند به تجهیزات کمکی مختلفی مجهز شوند. به عنوان مثال: پمپ ها، حسگرهایی برای اندازه گیری و نظارت بر سیالات کاری، تنظیم سطح آن ها، وسایل عملکرد اضطراری خودکار شیرها یا سایر وسایل کنترل.وزن کم مخزن اسید (در مقایسه با فلزات) حمل و نقل و نصب را تسهیل می کند. مونتاژ نهایی مخازن شیمیایی را می توان در کارخانه تولیدی یا در محل مشتری انجام داد.گارانتی و تعمیرات پس از گارانتی تجهیزات مخزن اسید مقاوم در برابر مواد شیمیایی انجام می شود.

قیمت مخزن اسید:

قیمت مخزن اسید از عوامل مختلفی پیروی می کند که می توانند در تعیین قیمت مخزن اسید بسیار موثر باشند و ما در ادامه قصد داریم تا عوامل مختلفی را که قیمت مخزن اسیدرا تعیین می نماید را معرفی نماییم.

نوع بدنه مخزن اسید: مخزن اسید از مواد مختلفی ساخته می شود که از عوامل مهم است که در تعیین قیمت مخزن اسیدنقش مهمی دارد.

ابعاد و ظرفیت مخزن اسید:ابعاد و ظرفیت مخزن اسید را که تهیه می نمایید جز عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت مخزن اسید می باشد.

نوع اسید:اسیدی که در مخزن اسید نگهداری می شود نیز از فاکتورهای دیگر در تعیین قیمت مخزن اسید می باشد.

غلظت و دما و مقدار اسید:مقدار اسید و غلظت ان و دما اسید نیز می تواند در تعیین قیمت مخزن اسید نقش داشته باشد.

نصب مخزن اسید:از اموری می باشد که در تعیین قیمت مخزن اسید موثر است.

قطعات مورد نیاز:قطعات و اتصالات مانند وجود پایه و..نیز می تواند در تعیین قیمت مخزن اسید تاثیرگذار باشد.

مخزن اسید براساس شکل ظاهری:مخزن اسید براساس شکل ظاهر به صورت افقی و عمودی و مکعبی و..می باشد که از عواملی است که در قیمت مخزن اسید نیز موثر و مهم می باشد.

تولید کننده مخزن اسید:

کارخانه تولید مخزن اسید پایپ ایران ، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید مخزن اسید با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین مخزن اسید را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش مخزن اسید پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید مخزن اسید برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید مخزن اسید پایپ ایران و استعلام قیمت مخزن اسید پایپ ایران به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص پایپ ایران در تماس باشید.