سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارخانه لوله فاضلاب- خرید لوله فاضلاب

 

لوله فاضلاب:

لوله کاروگیت یا همان لوله فاضلاب تولید شده از پلی اتیلن است. می دانید امروزه چه محصولاتی از این ماده جهانی تولید می شود و مزایایی که محصولات می بخشد چیست؟ پلی اتیلن به عنوان تولید شده ترین پلاستیک در جهان، یک پلیمر ترموپلاستیک است که از گاز اتیلن ساخته شده و به عنوان پایه ای برای چندین محصول پلاستیکی عمل می کند. پلی اتیلن با چگالی بالا که به عنوان پلاستیک    HDPE شناخته می شود، نوع متراکم تری از پلی اتیلن است که معمولاً به دلیل سختی و ساختار کریستالی آن برای ساخت لوله های آب و تخلیه استفاده می شود. پلی اتیلن  یک ترمو پلاستیک است که بادوام و با ساختار کریستالی متغیر است. یکی از رایج ترین پلاستیک های تولید شده در جهان است. هر ساله میلیون ها تن در سراسر جهان تولید می شود. پلی اتیلن نیز یکی از پر مصرف ترین پلاستیک هاست. کاربرد های آن شامل کاربرد های مختلف از لمینت ها، قطعات پلاستیکی، لوله ها، فیلم ها و موارد دیگر می باشد. از دیگر صنایع می توان به برق، خودروسازی، بسته بندی و ... اشاره کرد.

استفاده از پلی اتیلن در لوله فاضلاب موجب می شود تا لوله ای با ویژگی های مقاومت و استحکام بالا بدست آید. در سال ‌های اخیر، استفاده از لوله‌ های فاضلاب افزایش قابل توجهی داشته است، به طوری که مصرف آن ها در جهان دو برابر شده است و به علت معیار های مانند:

مقاومت شیمیایی بالاتری دارد

عمر مفید طولانی بین 50 تا 100 سال

وزن آن کم است

قابل بازیافت است که برای محیط زیست بسیار مفید است

مقاوم در برابر سایش

مقاومت دمایی بالاتری دارد

این لوله ها تقریبا غیر قابل تخریب هستند. حتی در صورت تغییر شکل شدید، هیچ شکستگی ظاهر نمی شود. تحت وزن زمین و ترافیک، پس از نصب، بیش از حد مجاز تغییر شکل نمی باشند.

برنامه های کاربردی لوله فاضلاب:

در سال های اخیر مصرف لوله های قدیمی به حد قابل توجهی کاهش یافته است. مشخص است که معرفی لوله های جدید و مدرن در بازار با مزایایی بهتر نسبت به آن ها، انتخاب بهتری هستند تا لوله های قدیمی. به طور مثال لوله فلزی یکی از لوله های قدیمی است که می دانید فلزات در برابر تغیرات آب و هوا یا رطوبت فورا دچار زنگ زدگی، تغیر رنگ و شکل، خورده می شوند و برای مصارفی نه تنها مفید نبود بلکه مضر بود یا لوله های آهنی یکی از انواع لوله های قدیمی است که همانند لوله های فلزی درصدد آسیب و خطرات زیادی بود و به علت دوام ناکافی گزینه مقرون به صرفه ای نبود. لوله فاضلاب یک سیستم پایدار با طیف وسیعی از مزایا و کاهش هزینه های کلی پروژه، مور توجه صنایع زیادی قرار گرفت علاوه بر اینکه جایگزین لوله های قدیمی شده است جایگاه خاصی را در صنایع پیدا نموده است و بیشتر صنایع به استفاده و به کار گیری از آن روی می آورند. حال وقت این شده است که سیستم های خود را لوله های قدیمی هستند را تعویض نموده و از لوله های فاضلاب که لوله ای سفت و سخت در برابر شرایط های متفاوت است و در سطح جهانی یک راه حل جایگزین مهندسی شده برای اکثر شرایط شده است، استفاده نمایید.

زیرساخت های عمومی جاده و راه آهن

انتقال آب

انتقال فاضلاب شهری و روستائی

زهکشی

جدار چاه

فشار حلقوی لوله فاضلاب:

از مزیت های مهم لوله فاضلاب که باید به آن اشاره شود، فشار حلقوی لوله فاضلاب می باشد. هنگامی که لوله فاضلاب توانایی فشار سیالات را داشته باشد و آن را تحمل نماید، فشار حلقوی گفته می شود که برای محاسبه آن به صورت اندازه گیری کیلو نیوتن بر متر مربع است. به عنوان بررسی و تشخیص مقاومت لوله در برابر فشار های احتمالی وارده در پیرامون آن استفاده می شود.

اتصالات لوله فاضلاب:

تا کنون برای نصب لوله فاضلاب اقدام کرده اید. اما نمی دانید چگونه لوله ها در یک خط منظم قرار بگیرند، اتصالات لوله فاضلاب نقش مهمی در نصب آن ها دارد. یکی از شرایط مهم در افزایش طول عمر لوله فاضلاب، نصب آن است که اگر به صورت صحیح انجام شود، سیستم شما برای مدت ها مفید خواهد بود و همچنین بر عکس با کمی غفلت و نا آگاهی می توانید آن را به صورت نادرست نصب کرده و موجب کاهش طول عمر لوله فاضلاب شود. بنابراین توصیه می شود که اگر قصد و نیت نصب لوله های فاضلاب را دارید، حتما از نصابان ماهر و با تجربه چندین سال کمک بگیرید. هر چند که نصب لوله فاضلاب آسان است اما وجود اتصالات برای به پایان رساندن پروژه شما الزامی می باشد. اما این اتصالات به چه منظور استفاده می شود؟ اگر تفکر کنید می بینید که بر اساس نام آن، یک نوع متصل و اتصال شدن را به وجود می آورد، در واقع هدف از به کار گیری اتصالات لوله فاضلاب متصل کردن دو لوله به یکدیگر یا تغیر دادن جهت خطوط، انشعاب گیری و... می باشد و با استفاده از آن ها متوج می شوید که نصب لوله فاضلاب چقدر سریع تر پیش می رود.

ویژگی های اتصالات لوله فاضلاب از قبیل: عمر طولانی، ضد تخریب، ضد زنگ و خوردگی، دوام و مقاومت بالا و برای پروژه های مختلف فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین یکی از مزایای مهم این اتصالات انواع مختلف آن است که در طیف وسیعی از مدل ها، کاربرد ها و.... می باشند و اجرای آن ها یعنی تضمین کیفیت و دوام پروژه فاضلاب و... شما است.

انواع اتصالات و مهم ترین اتصالات لوله فاضلاب:

اتصال با واشر و کوپلر:

می توان گفت پر مصرف ترین نوع اتصالات، اتصالات با واشر و کوپلر است که فرآیند استفاده و اجرای آن بسیار آسان می باشد.

 اتصال کوپلر موفه ‌دار:

اتصال کوپلر موفه دار می تواند یک گزینه مقرون به صرفه تر باشد. افت فشار به هنگام استفاده از این نوع اتصالات در لوله مشاهده شده است.

 اتصال با کمربند و واشر:

برای لوله های با سایز بزگتر، می توانید از این نوع اتصالات بهره مند شوید چرا که برای سایز های بزرگتر مناسب تر می باشد.

موارد ذکر شده تعدادی از اتصالات لوله فاضلاب بود که شاید این موارد پر مصرف ترین یا پر فروش ترین نوع اتصالات باشد.

کارخانه تولید لوله فاضلاب پایپ ایران:

کارخانه لوله فاضلاب پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله فاضلاب با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های فاضلاب را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله فاضلاب پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله فاضلاب برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله فاضلاب و استعلام قیمت لوله فاضلاب با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.