سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا مخزن فایبرگلاس

 

مخزن فایبرگلاس:

مخزن فایبرگلاس برای ذخیره آب و مصارف گوناگون در دسترس هستند. یکی از مزایای مخزن فایبرگلاس این است که بسیار سفت و سخت است. این بدان معنی است که دیواره های مخزن می توانند نسبتاً نازک باشند تا فشار آب را مدیریت کنند و مقاومت بالا در برابر شکستن و ترک دارد. اکثر مخازن فایبر گلاس دارای رزین هستند که با کاتالیزور یا سخت کننده مخلوط می شود، همراه با الیاف شیشه (تقویت کننده) که توسط اپراتور روی قالب اسپری می شود. این فرآیند بستگی به نحوه تولید دارد. در نتیجه، این فرآیند می تواند منجر به تقویت مخزن شود  . مخزن فایبر گلاس با توجه ساخت و بدنه خاص در برابر نور خورشید نفوذ ناپذیر است و همین امر سبب پیشگیری از رشد جلب و باکتری ها و.. است. مخزن فایبرگلاس یک ظرف ضد آب است که برای ذخیره آب تا زمانی که نیاز باشد استفاده می شود. مخزن فایبر گلاس را می توان در بالا یا زیر زمین یا داخل یک سازه قرار داد. مخزن فایبرگلاس را می توان برای جمع آوری و ذخیره بارندگی یا آب طوفان و همچنین برای دریافت آب از یک تصفیه خانه یا منابع دیگر ساخت. اتصالات مخزن فایبر گلاس اجازه می دهد تا آب ذخیره شده از طریق سیستم های لوله کشی به مکان های مورد استفاده منتقل شود.

کاربرد مخزن فایبرگلاس:

از کشاورزی گرفته تا صنایع تجاری تا نیاز های ذخیره سازی اسید ها و...، مخازن تقویت شده با فایبرگلاس به یک عنصر اصلی برای نیاز های ذخیره سازی در همه نوع تبدیل شده اند. و مطابق با همه شرایط و برای نگهداری مایعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.اما چرا مخازن تقویت شده با فایبر گلاس برای ذخیره سازی موثر تر از مخازن دیگر هستند؟ اول، مهم است که بدانید مخازن تقویت شده با فایبرگلاس چگونه ساخته می شوند. مانند میلگرد هایی که برای تقویت بتن استفاده می شود، مخزن فایبر گلاس با لایه هایی از فایبرگلاس تقویت شده اند که دوام و استحکام مخزن را بسیار افزایش می دهد. رزین مورد استفاده در تولید مخزن، بسته به آنچه که مخزن برای ذخیره سازی مورد نیاز است، مهم است که توجه داشته باشید زیرا تمام رزین های فایبرگلاس یکسان ساخته نمی شوند. خواه مواد اسیدی، فاضلاب یا حتی کود را ذخیره می‌کنید، رزین را با هم مخلوط می‌ کنیم تا با عملکرد پیشنهادی مخزن مطابقت داشته باشد تا از سازگاری رزین با محصول ذخیره شده اطمینان حاصل کنیم. امکان استفاده از مخزن تقویت شده فایبرگلاس تقریباً بی پایان است. مخزن فایبرگلاس بسیار سبک تر از همتایان فولادی یا بتنی خود هستند و همین امر استفاده از آن را بسیار آسان تر و سریع تر می کند. اگر یک مخزن فایبرگلاس را برای نیازهای ذخیره سازی خود نیاز دارید می توانید، کارخانه پایپ ایران با بهره گیری از رزن و مواد اولیه درجه یک و فرایند ساخت مدرن و طراحی پیشرفته، با کیفیت ترین مخزن های فایبرگلاس را در ابعاد و گنجایش متنوع ارائه و عرضه می نماید.

مخزن فایبرگلاس روی زمین:

ذخیره آب ممکن است یک گزینه مقرون به صرفه باشد. از لحاظ زیبایی شناسی جایگزینی دلپذیر است زیرا سطح ممکن است به هر رنگی رنگ شود یا حتی با نقاشی دیواری پوشانده شود. به صورت جداگانه تولید شده تا نیازهای سیستم شما را برآورده کند. به دلیل استحکام و طول عمر، سال ها عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می دهد. آن ها می تواند برای ذخیره آب آشامیدنی دارای درجه غذایی و دارای تاییدیه NSF باشد. به دلیل پایداری فایبرگلاس، بهترین محافظت را در برابر آسیب های محیطی فراهم می کند.

مخزن فایبرگلاس زیرزمینی:

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث خراب شدن سطوح بیرونی مخزن فایبرگلاس شود. از آنجا که باید به محل آورده شود و در جای خود جرثقیل شود، دسترسی قابل توجهی به محل مخزن مورد نیاز است. مخزن فایبرگلاس به صورت محلی ساخته و توزیع می شوند، به این معنی که ممکن است مکان یابی آن ها در منطقه شما دشوار باشد یا حمل و نقل آن ها از کارخانه های تولیدی گران باشد. اگر می خواهید مقدار زیادی ذخیره آب باران داشته باشید، باید از مخزن فایبرگلاس زیادی استفاده کنید که باعث هدر رفتن فضا می شود. یک میخ گرد را در نظر بگیرید که در یک مربع یا مستطیل قرار داده شده است. مخزن فایبر گلاس برای کاهش موثر مشکلات شما مناسب هستند. آب ذخیره شده در آن بدون هیچ گونه تغیری و عوض شدن طعم و بو نگه داری می شود. مخازن از مواد مختلف برای اهداف مختلف در بازار موجود است. باید مراقب مواد مخزن باشید تا با مواد شیمیایی واکنش ندهد و محتویات درون آن را تغیر ندهد. مخزن فایبرگلاس عاقلانه ترین انتخاب برای نگهداری آب یا محتویات دیگر است. مخزن فایبرگلاس محصولی مناسب برای نگهداری و ذخیره سازی برای کشاورزی و کار خانه های تولیدی و... است.

مزایا مخزن فایبر گلاس:

مقرون به صرفه: مردم به طور کلی مخازن ارزان قیمت اما بادوام را برای تجارت خود ترجیح می دهند. مخزن فایبرگلاس طبیعتا مقرون به صرفه است. اگر صاحب کسب و کاری هستید که در آن به مخازن برای نگهداری آب و... نیاز دارید، مخزن فایبرگلاس بهترین گزینه هستند.

ماندگاری طولانی مدت در طبیعت: مخزن فایبرگلاس کمتر تحت تاثیر شرایط آب و هوایی شدید قرار می گیرند. در شرایط آب و هوایی بسیار سرد، می توان ترک هایی را در مخازن دیگر پیدا کرد، اما مخزن فایبرگلاس در چنین هوای کمتر ترک می خورد.

 

لازم نیست ظرف چند سال یک مخزن جدید نصب کنید. اینها ضریب انبساط بسیار پایینی دارند. این مخازن به طور منحصر به فردی برای تحمل شرایط آب و هوایی سخت آماده شده اند و از این رو در طبیعت بسیار بادوام هستند.

سبک وزن: مخزن فایبرگلاس بسیار سبک هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند. این مخازن دارای خاصیت پلاستیکی می باشند. همچنین بسیار کاربرپسند است. تعویض آب و تمیز کردن داخل مخزن راحت است. شما می توانید مخزن را بدون مشکل زیاد بارگیری و تخلیه کنید.

اثر عایق حرارتی: ممکن است در مورد مزیت ترین ماهیت فایبرگلاس بدانید که اثر عایق حرارتی خوبی دارد. در زمستان به کاهش مصرف انرژی که برای شرایط گرم شدن ذخایر نیاز است کمک می کند.

سفارشی سازی آسان: محدودیت های کمتری برای سفارشی سازی مخزن فایبرگلاس وجود دارد. پس از خرید، می توان اتصالات را با توجه به نیاز های تجاری منحصر به فرد اضافه کرد.

اثر آلودگی کم: امروزه همه نگران آلودگی و تأثیر آن بر محیط زیست خود هستند. مخزن فایبرگلاس در مقایسه با سایر مواد مخزن آلودگی کمتری ایجاد می کنند.

مراحل نصب: فرآیند نصب اصلاً پیچیده نیست. شما می توانید با تکیه بر افراد متخصص و مجرب و شیوه های نصب و قوانین لازم جهت نصب صحیح، مکان مناسب مخزن فایبرگلاس را مشخص نموده و آن را به صورت صحیح نصب نمایید.

تعمیر و نگهداری: برای نگهداری از مخزن فایبرگلاس خود برای نگهداری و ذخیره سازی آب و.. نیازی به صرف زمان و هزینه زیادی ندارید. تعمیر و نگهداری منظم برای این مخازن کافی است. شما می توانید متخصصان ماهر را استخدام کنید تا بررسی کنند که آیا هر نوع مشکلی وجود دارد یا خیر. این ها مزایای استفاده از مخزن فایبرگلاس برای نگهداری آب و مواد شیمیایی و مایعات مختلف دیگر است.

فایبرگلاس چیست؟

فایبرگلاس نوعی پلاستیک تقویت شده با الیاف است که در آن فیبر شیشه پلاستیک تقویت شده است. شاید به همین دلیل است که فایبرگلاس به عنوان پلاستیک تقویت شده با شیشه یا پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه نیز شناخته می شود. الیاف شیشه معمولاً به صورت یک ورق صاف می شود، به طور تصادفی مرتب می شود یا به صورت پارچه بافته می شود. با توجه به کاربرد فایبرگلاس، الیاف شیشه را می توان از انواع مختلف شیشه ساخت. فایبرگلاس سبک، قوی و کمتر شکننده است. بهترین بخش فایبرگلاس توانایی آن در قالب گیری به اشکال مختلف پیچیده است. این تا حد زیادی توضیح می دهد که چرا فایبرگلاس به طور گسترده در وان حمام، قایق، هواپیما، سقف و سایر کاربردها استفاده می شود. مخازن ساخته شده از فایبرگلاس دارای مزایا گسترده و فراوان است که در صنایع مورد استقبال قرار گرفته است و می تواند گزینه عالی برای نگهداری و ذخیره سازی آب و اسید ها و... باشد و همچنین این مخازن در ظرفیت ها و ابعاد گوناگون و با توجه به درخواست و نیاز شما طراحی می شود.

کارخانه تولید مخزن فایبرگلاس پایپ ایران:

کارخانه مخزن فایبرگلاس پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید مخزن فایبرگلاس با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین مخزن فایبرگلاس را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش مخزن فایبرگلاس پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید مخزن فایبرگلاس برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید مخزن فایبرگلاس و استعلام قیمت مخزن فایبرگلاس با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://pipe-iran.ir/ مراجعه نمایید.